21april

nu var det längesen jag skrev här,, har haft fullt upp, främmande dag som natt:) vi har haft kais pappa med fru och son från finland på besök en vecka,har varit i linköping och hälsat på helena, det var roligt:) det var väll en två år sen vi var där sist kanske, så det var på tiden..
Och det går jättebra med Tilde hon är jättesnäll,  vi börjar väll komma in i det lite mera nu, vi var o vägde henne idag och hon ökar som hon ska, hon blir 3veckor på tors och väger nu 4780 och är 55lång.. hon borde öka så myclet som hon äter:) det är jätteroligt att hon kommit till världen iaf, det e ju en omställning men en rolig sådan, den är det så sjukt att jag har gått i 9månader ja nu blev det ju längre men iaf, har varit gravid genomgått en förlossning och blivit nästan återställd oxå.. ja tiden går...

men nu är jag så sjuukt nyfiken på lollos och anders bebis, Lollo tryck ut den nu då!! vill veta vad det e för en krabat, det e en pojk iaf, inte tror jag både hon och jag skulle få tjejer,,


världsbäst på miner:)


Tilde nybadad:)


La familia:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gulle ungen! Nej det vore ju lustigt om vi skulle få samma kön på våra barn men det känns som en tjej.. Fast det kanske är för att alla säger det! Det är nog en pöjk som ska beskydda Tilde mot allt ont i världen;) Möss och spindlar och sånt!

2009-04-21 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0