28 april

Nu så e det jag o Tilde på dagarna, pappa Kai började jobba igår, men det e inga problem det klarar vi galant:) det e bara roligare när kai e hemma vi hittar på mer saker då. Igår så tog jag o tilde en tripp till vingåker, vi var där vid halv 8 på morgonen då fick verro bjuda mig på kaffe..sen var vi hos min far och mor, och så ringde min kusin och ville träffa oss så mamma hämtade henne från skolan sen var hon med tilde hela tiden för inte är det oss andra hon vill träffa:)

Idag har jag o tilde varit på bvc på vägning och mätning,,det var precis som jag trodde hon väger över 5kg och blir 4v på tors..hon vägde 5060 och är 56 lång, hon växer min lilla flicka, det e bra det. sen sa bm att så tilde är tidig i sin utveckling och det var jättelängesen hon träffade ett sånt barn, det var kul att höra,  men det märker man ju på tilde oxå hon är ju väldigt med med ögonen sen är hon väldigt stark i nacken och igår så sög hon på tummen för första gången:)
ja snart så kryper hon här hemma:)

sen har jag kai tilde, lollo anders bebis, hyrt ett hus som vi ska bo i en vecka i sommar, från den 25juli till den 1aug, utanför eskilstuna, vi har två lr tre uteplatser, balkong, bastu, egen brygga, egen strand, kanot, en badtunna osv,, så nu hoppas vi på att det blir kanon väder den veckan, det ska bli jättekul jag längtar redan.skönt o koppla av med barnen..











Kommentarer
Postat av: Lollo och Anders

Sötnöten! Jösses vad hon växer! Fasen så skönt vi ska ha det i sommar! Då kommer Tilde vara riktigt stor ju:) Kul!!!

2009-04-28 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0