29 april

jag e såå duktig lr en dag iaf:) i morse kl 05:50 så klev jag ut med barnvagnen ut i friska luften, samtidigt som kai skulle gå.. det var hurtigt gjort av mig, jag måste ju kämpa av med lite kilon nu, nu har det tagit stopp.men jag har alltid varit värdelös på att gå ner i vikt, upp går bra det är lätt.. nu kommer ju sommaren oxå då blir det för mycket av det goda oftast.

igår när kai kom hem från jobbet hade han med sig en present till mig:) han hade köpt ett linne och en kofta, då blev petra glad det är roligare med kläder än med blommor.

igår hade vi besök av verro carro, p + barn det var kul längesen man såg barnen o stora hade de blivit speciellt edwin.. och i morgon kommer brorsan +familj hit på besök, då ska vi kolla på brasan som de har här i solhaga sen var det fyrverkerier oxå..

och så fick tilde ett skönt bad nu på förmiddagen oxå, det är någe som hon njuter av:)  

och så ska jag snart åka till jobbet och visa upp lilla Tilde, de har möte så alla är samlade lr nästan alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0