30 april

ja inte har det blivit mycket sömn för mig på senaste kan jag säga, men det e väll så det är att ha barn:)
tilde vaknar bara en gång per natt, peppar peppar, så det e ju väldigt bra mot många andra barn,sen ammar ju inte jag alls på natten knappt dagen heller jag har ju ingen mjölk alls typ.bm o vi tror att det blev efter förlossningen, eftersom allt gick så fel o jag mådde jättedåligt osv..kanske går bättre nästa barn:) om det blir fler, jo men ett syskon måste hon ha någon gång i framtiden.
ja iaf hon vaknar som sagt runt tre sen har hon haft lite svårt att somna om, men inatt var det värst, jag gav henne mat och det blir världens kaskad på mig så det var bara att hoppa in i duschen,, sen var ju lilla stumpan inte alls trött, och att lägga ner henne det går ju inte. Det ska vara närkontakt"!!" så e det!! men vi la oss i sängen men det e bara pust o stön, så vi satte oss i soffan och till slut somnade hon på mitt bröst och jag somnade med..sen har det blivit så att varje förmiddag håller hon sig gärna vaken oxå och vill inte riktigt bli nöjd sen somnar hon framåt tolv..
igår så var kai på fotbolls match och tilde sov så då tänkte jag att nu jävlar ska jag med sova,, jag läste lite sen när jag blundat i 5 min så vaknade tilde!! så är det att vara mamma:)
men jag gnäller inte jag trivs jättebra i rollen som mamma, sen är det många som har det tufft med kolikbarn, tvillingar osv..

idag var det valborg då, bror med familj är i vingåker så om allt går som vi vill så åker vi dit idag, bror o carro skulle ut ikväll på någon pub i katrinheholm så vi tänkte haka på då., första gången man e ute sen juli så det skulle var jättekul tycker jag,, mamma ska ta han om liam o tilde isåfall, felicia har carros mamma hand om.

sen är vi med i katrineholmskuriren idag oxå:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0