17nov

inte så ofta jag skriver här nu, det var ett tag sen.. min tid försvinner.. när tilde är vaken så går hela min tid till lilla energi knippet:) men nu går hon i sin gåstol..

jaha vad har hänt sen sist då, jag o mitt minne... i fredags var la familia hos lollo anders o alva o kolla idol sen åkte vi hem, men trevligt var det:) o i lördags var det dop alvas dop:) jag o kai är faddrar.. allt gick kanon:)mycket fina presenter fick lill tjejen.  på kvällen åkte vi hem till fam jonsson zetterberg o spela lite wii o tog någon öl.. helena o erik  var med de åkte hem vid halv tolv på natten till linköping, o sandra o johan från göteborg var oxå med, de åkte inte hem utan följde med oss till solhaga.. där grabbarna spelade fifa o tjejerna la sig... en riktigt trevlig kväll:)

så på söndagen köpte vi tacooos  åå vad gott det e:) sen for sandra o johan hemåt vid halv 7 på kvällen..:(

o igår var jag lollo barnen på sång, vi blev färdiga med våra hand o fotavtryck.. o idag ska jag o tilde på baby massage.. sista gången.. sen får vi hitta på någe annat:)

mamma morfar o ingrid kommer idag på eft:) de ska kolla lägenhet i solhaga väldigt nära våran lägenhet.kanske tar 1-2 min o gå.. så får se vad de tycker om den:)

o bilder ska jag sätta in.:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja det måste du:)

2009-11-17 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0