25nov

ligger i sängen nu, kai duschar sen ska vi kolla på paradise hotell på play.. fick presenter av kai idag han hade köpt lite kläder till mig:) jättefint:) sen åkte vi o besiktigade bilen o den gick igenom!!! o senare på kvällen innan skopunkten stängde så åkte vi dit så jag fick köpa lite vinter pjucks:) så nu ska jag klara mig över vintern...
 
häromdagen var jag hemma hos maria o tittade igenom alla barnkläder som hon ville bli av med,en tia per plagg tog hon.. så det slutade med 45plagg o lite skor o så:) så nu har tilde lite kläder sen när hon blir större oxå.. bra bra:) man får aldrig nog av kläder..

nej nu blir det paradise!!!!

natti natti gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0