2okt

6mån sen tilde föddes idag!!! lr just nu kämpade jag som fan men kl13:00 plockade de ut henne...
att det är så länge sen, vad fort det går!!


denna bilden tog jag nyss, nu springer hon runt i sin gåstol:)

igår var jag tilde lollo alva o badade, sen gick vi på babaycafe o vidare hem till mig, där jag letade fram lite pyjamasar som alva ska låna:)
o så kom lotta förbi en sväng på kaffe oxå:)

så var det fredag igen o ikväll har vi inga planer men imorgon ska vi till kennet o anders i torpet på en höstfest, men åker hem rätt så skapligt, ska vara där redan 16.. det ska bli trevligt det är ju min släkt förutom min bror med fam som kommer.. skulle varit kul om de oxå varit där.

inatt vakna tilde 2ggr en gång vid 5 o en gång vid 6 sen vid 8.. så här mycket sömn är inte jag van med.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh :) så fina ni är. uppdatera mera :D

2009-10-02 @ 14:55:41
URL: http://katoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0