1sep

ååå vad tiden går...imorgon blir min lilla stumpa 5månader, helt otroligt, o på onsdag blir alva 3månader...ja det går fort som alla säger..

så var denna sommar slut då, har haft en kanon sommar iaf, mycket camping:) göteborg hos sandra o johan där vi oxå var på liseberg:) sen for vi vidare till lysekil o stannade några dagar hos min bror med fam:)
ja det har absolut varit en kanon sommar, den har gått för fort bara, spec när kai varit hemma.. men nu är man tillbaka i vardagen igen iaf!

om några veckor så ska jag på en utb med jobbet jippi! not! det är bara att välja, jag måste ju gå den så gå själv lr med sällskap a några arbetskamrater, ja det känns bättre.. så kai e hemma med lillan då.. två hela torsdagar på raken.sitta lyssna hela dagarna....
då hoppas jag tilde sover på nätterna!!men det tror jag ej..

tilde har varit lite sjuk, förkyld hostar osv, hon e fortf inte helt bra,, o jag har ont i huvudet o börjar bli förkyld.. härligt!!!

jag o lollo skulle ju börja bada med barnen i badhuset, men det blir lixom aldrig så. idag ska alva ta spruta o blir hon som tilde så e hon inte helt kry på tors, o nästa v ska tilde ta spruta, o nästkommande två v så e jag på utb.. men om en månad då... om vi inte har tur o varken alva lr tilde reagerar på sprutan..

snart kommer lollo med alva oxå.jag ska ta hand om lillskruttorna medans lollo hämtar ut napparna vi beställt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0