20sep

nu ligger tilde brevid mig i soffan o sover men tror hon kommer vakna rätt snart, o kai har precis dragit iväg på innebandy match.. hängt lite tvätt har man oxå gjort..
förra lördagen var vi på dop i vingåker felicia döptes:) sen efter det så följde pappa med oss hem till örebro o var kvar tills på onsdagen då skjutsade jag hem honom.. jäklar vad dagarna går fort när man har någon på besök. vi spelade wii o var ute o gick o bara va! precis som det ska vara..
mm nu fredags så åkte vi hem till mor, jag kai tilde lollo o alva, anders var iväg o fiskade.. hos mamma så tog vi några kalla o spelade wii "ovanligt":) det e roligt. o på lör så åkte vi hem till pappa o hälsade på, pappa har blivit väldigt duktig på bowling så vi tog med oss det han blev glad:)
leia är väldigt förtjust i tilde,så fort tilde sovit sen när hon vaknade så kom leia alltid fram o slickade lite på tilde, sen hos pappa så la hon sig brevid henne o gosade.. ja hon lär nog skydda tilde bra!

ja sen har vi då badat i badhus men det kanske jag redan har skrivit, varit på sång o lek. så på måndagar har vi sång o lek o tors bad, men nu är jag på utb med jobbet 2tors på raken så då blir det inget..

jättekul att gå på utb när man e f-ledig. jag har haft det hängande över mig att jag ska gå denna utb så det var bara välja att gå själv eller med arbetskamrater så då går jag hellre nu när de andra går.. sen får kai vara hemma oxå, skönt för honom med.. jag sov inne i tildes rum när jag skulle på utb, annars får jag inte sova! o sitta o lyssna en heeel dag kräver sömn!

nu har ju sommaren gått o vi har varit borta o gjort en massa roliga saker i sommar, men nu var det ett tag sen så nu börjar jag bli rastlös o vill göra någe snart! vi har pratat om en kryssning! får kolla upp ekonomin lite o så först.. vi har köpt en dator oxå en laptop.. så nu har vi två en stationär oxå men den e bara långsam!

på fredag ska vi ut o käka med kais mor, tapsa o syster o krille skulle jag tro, tapsa o kais mor fyller år här snart så då käkar vi ist för att köpa massa presenter.. låte fint tycker jag inte så ofta man e
ute o äter!

nu har tilde börjat ställa sig i krypställning!!


första badet i badhuset med fina badbyxor:)



tuffa bruden


fått av faster, I love mummy:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0