25sep

idag har vi varit aktiva vill jag lova... imorse vid 9 så åkte jag o tilde till jobbet, skulle fylla i att jag varit på utb så man får lön för mödan... sen mötte vi upp lollo o alva på stan, köpte en klocka som jag tjatat om och lite grejer till tilde, sen skulle lollo o alva iväg o träffa f-grupen så jag o tilde  drog vidare till marieberg en sväng o tittade lite... o nu är vi hemma o tilde sover.. hon fick fisk o potatis när vi kom hem, det gillade hon men jag gillar inte fisk doften..

o tilde sover fortf inte på nätterna hon vaknar flera ggr.. rätt så tröttsamt faktiskt, vet inte vad vi ska göra för att hon ska sova.. så man blir ju rätt så trött...

ikväll ska vi på resturang med kais fam:) ska bli trevligt är ju inte så ofta det händer att man e på resturang, blir mer hämt pizza:)

igår så var vi o gunga lite det gillar tilde o sen åkte hon o jag rutschbana lr hur det nu stavas, det var inte lika roligt o jag blev blöt på stjärten:)



nu ska jag nog börja göra mig lite i ordning sen skulle jenny komma förbi en sväng o hälsa på, o tio i sex går bussen ner till stan!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fint kort på er! Din tös är dundersöt =)

2009-09-25 @ 18:24:56
Postat av: Anonym

tack,,ja ett litet charmtroll:)

2009-09-25 @ 23:16:05
Postat av: Anonym

Vilken otroligt fin bild på er! Kramisar

2009-09-27 @ 22:28:46
Postat av: hellos

å ännu ett superfint kort på er (: stor hon ser ut att ha blivit!

2009-09-28 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0