30sep

sitter i soffan o tittar runt lite på nätet.. kai halvsitter i soffan brevid mig och sover o tilde ligger brevid kai o sover... skulle ju jag med passa på att göra men då vaknar tilde nog lagom tills jag somnar:)

idag har lollo o alva varit här, vi spelade lite wii fit lr ja mest lollo:)  så nu har lollo en egen liten gubbe hon får träna med:)
funderar på om jag ska till henne ikväll o kolla greys,beror på om jag orkar.

imorgon blir det bad med barnen igen,, ska bli skönt för oss alla.

inatt så vaknade tilde 2 sen 7.. men jag orkade verkligen inte upp då så vi låg kvar i sängen,sen somnade vi om o gick upp vid tio ist..:)

så en enda gång vaknade hon hel otroligt!!!och så har hon somnat själv alla ggr hon sovit idag, har gett henne mat i vaggan sen napp o gått därifrån, samma sak i soffan.. såå skönt o slippa gunga osv.

snart är det mitt program unga mödrar!!fast det är alldeles för kort..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0