sjukling

herrejävlar vad sjuk jag blev sön kväll......jobbade helgen o fixade grejer på sön kväll på kvällen o när jag var hemma vid 21 så var det som jag gick in i väggen,fick feber o värsta frossan satte mig i badet o bara skakade frös så mycket så det kändes som jag hade badat isvak..
så på måndagen var jag tvungen att sjukanmäla mig...sov till 13 på dagen o halvsov till 16:30 då hade kai kommit hem med tilde från dagis så hon o jag låg o sov o hon hade oxå feber,sen åt vi mat o la oss i soffan heela kvällen...... helt död.....äcklig känsla orkade inte ens röra mig....

men igår var det bättre mot måndagen så är hemma idag med ingen feber men dyngförkyld har varit förkyld i ja typ 6veckor..........när jag äter så får jag ont i vänster käke så det strålar upp i vänster öra...

det är fan någe fel på mig huvudvärken som kommer och går,inget sen i fre kväll!!:)

sist jag jobbade dubbla helger blev jag oxå sjuk dyng förkyld,känns nästan som jag blir utarbetad o kroppen säger ifrån....o jag är inte hemma bara för jag e lite förkyld då jobbar jag men e jag däckad så....

å vad tänker jag jo KARENS fan fan fan!!!

nej nu ska jag vara snäll mot dotera min o göra välling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0