Nämen!!

I måndags skulle ungarna till dagis hela dagen o jag o Kai jobba, för vi jobbar ju normalt nu!

Börjar med att jag väcker Tilde sen milo, går ner med de och ska börja Fixa inför dagen, inser då Milos ögon är ihop klistrade! Så ögonfluss var min tanke, och vi behöver jobba för vi har varit mycket sjuka nu,,, så Kai var hemma till elva då kom mamma och var barnvakt tills jag sluta tre, sen på tisdagen var jag hemma och vabba. Så i helgen har jag tagit sem så nu är de hemma tills tis! Skit bra för milo VERKLIGEN!
Men har bara torkat en gång idag så det verkar som det inte var så allvarligt! Peppar peppar..

Och jag har inte känt mig 100 idag, ont som fan i huden och ryggen ... Och tog en temp i ikväll och det är förhöjt, så det lilla gör att jag blir dålig..
Men tog en treo och dricker nu te så känner mig ok!
Hoppas att det inte blir värre nu!

I Helgen har jag tagit sem för Kennet ska ha 50 års bjudning! :)

Och jag tänker INTE vara sjuk men skulle inte bli förvånad alls om vi inte kan åka pga av att nån är riktigt sjuk, lite feber överlever vi.!!

Köpte tights till Tilde från hm förra v! Efter en dags användning hade hela sömnen gått upp, så åkte och bytte in de idag, sen köpte hon en ögon mask som gick sönder på marieberg så bytte den hos samma kassörska! Haha och den nya hon fick gick sönder hemma men det går att limma!

Och Kai har sin kompis Adde här de kollar på fotboll så jag sitter så gött i sovrummet ikväll! Men mitt program jag skulle se var ju självklart på samma kanal som fotbollen! Annars är det efterlyst kl 21 och min nya serie jag följer om brandmän kl 22! Sen kan jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0