Nuuuuu

Igår jobbade jag första gången på två veckor! Tilde var på dagis men inte milo! Vi var hos doktorn i måndags och han fick hostmed och han sa att han inte skulle gå på dagis på tis!
Men imorgon jobbar jag kväll och han ska få gå ett par timmar på Eft vi hoppar mat och sova, kan ju inte slänga in han hur som helst!!

Jag är fortf förskyld och hostig och trött det kände jag verkligen igår nör jag jobba, men trött får jag vara! Kan ju vara bra om vi kan betala våra räkningar oxå!

Men aldrig att jag tar med två barn på v-centralen... PUST! Trodde det skulle gå bra för de 5 första minuterna var lugna men få vänta 30 min är för mycket!!

Annars är finlandsresan på hög planering! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0