Måndag igen'

Poff så var helgen slut.

Men den har varit bra! Tilde e ute o leker o leker o leker!

Hon håller på att lär sig cykla! Hon cykla igår till farmor det gick sådär på hemvägen så cykla hon hela vägen hem själv i princip! Sen får ju vi springa efter såklart..
Testade igen när vi varit hemma en stund skulle visa mormor vad duktig hon var, o jäklar vad hon cyklar fort , jag får springa som
En gasell.......
Sen ville hon cykla igen på
Kvällen men då orkade inte jag springa efter igen! Haha!!
Idag jobbat jag kväll så imorgon för hon träna igen eftersom nån måste ta milo på
En cykel annars blir han put.
Så Tilde kan cykla men kan inte komma iväg själv eller stanna ordentligt, törs inte låta henne cykla helt Själv utan att nån e bakoml.

I torsdags o fredags var jag o simma o nu lämna jag barnen elva då tog jag en liten runda i skogen!

Så nu blev jag trött...... Men ska hoppa in i duschen o göra mig iordning Sen cykla till jobbet! Tar sällskap med Linda så behöver inte cykla hem själv i mörkret!

I lördags kom Patrik o Carro så sjöng vi karaeoke!!:) på dagen så var jag o Tilde på stan med bror o familj, det var en loppis och uppträdanden på stan vi titta på!! Roligt att göra nått med Tilde utan lillebror:)/)
Igår var vi hos farmor en sväng sen hos Linda o Niklas o
Kolla kanin ungar!
På eftermiddagen var jag ute flera timmar med barnen tog ut brasse stolar så vi kunde ha koll
På de när de var i skogen! Mamma
Var med en stund sen kom Kai ut! Ganska gött att sitta ute o titta på barnen när de leker med en kaffekopp i handen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0