11dec

tilde har haft feber två kvällar på raken nu.. hon fick ju sprutan i veckan och är förkyld så det är nog en blandning,, igår så märktes det inte så mycket att hon hade feber men ikväll har hon varit helt trött, har bara legat hos mig o inte ens orkat lyft huvudet.. men nu sover hon i sin säng iaf..

ju äldre hon blir desto gosigare blir hon:)

åkte till vingåker igår hela fam, var på factory, hos verro o anders o hälsade på o hade en sköön kväll hos mamma.. idag var vi hos pappa och factory igen:) jag har köpt en klänning jag tänkte ha på nyår, vi firar ju ändå 2års förlovning:) o jag är inte gravid! har varit det de två senaste nyårs aftonarna... men icke denna iaf... vi köpte en baddräkt till tilde som hon ska få i julklapp sen ett par vinter mys skor canada snow. hon kan ju inte bara ha raggisar...

var hos kennet o anders o fikade idag oxå , så nästa sön ska vi dit på brunch, bror med fam kommer oxå:)  o när vi åkte hem tog vi svängen förbi kais mamma o tittade på deras nya soffa.. skiiit stoooor!!!  divan hörnsoffa.. skit häftig!

tilde är nog 3mån här, inte så kaxig:)hehe

imorgon är det visning igen så det blir att plocka lite, det ska ju helst inte stå en massa onödiga grejer framme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0