4dec

idag är kai iväg på kryssning med jobbet, tänk om man hade sådant jobb som bjuder på kryssning!!! jag VILL oxå åka det är ju så jäävla kul.... men får bli en annan gång:) hmm

så ikväll ska jag med parta till det:) min snälla mamma ska ta tilde så får jag lite egen tid,så lollo anna+kille o verro om inte hon är sjuk kommer hem till mig, så ska vi spela wii titta på idol och ev gå ut!! det ska bli kul.

mamma kom till oss i förrgår och sov över, hon strök mina gardiner hängde upp de o fixade mina blommor, tvätta lite fönster, ja hjälpte mig med massor.. tack kära mor:)

nästa vecka har vi visning ons och lör så får vi se hur det blir,, vi ska till banken på mån o prata om det är möjligt att ta lån... tveksamt men man måste ju fråga iaf.. 







Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va trevligt. Ha det så trevligt ikväll!



Kram

2009-12-04 @ 18:11:45
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0