8dec

så har man gått o blivit genom förkyld.. kul kul... äh det går över.. tråkigt att smitta familjen bara.

nu har jag äntligen fått tag på tildes bvc sköterska, så imorgon ska vi dit 8:45 så ska vi väga o mäta o så ska tilde få spruta mot svininfluensa! då är hela familjen vaccinerade:)

försöker plocka i dag, har tvättat speglarna o fixat i garderoberna ifall folk vill kolla in., men det är mer som behöver fixas badkaret får vi ta ikväll när vi har duschat.. sen har jag gjort tacos som vi ska äta när kai kommer hem, har köttfärsen o vitlöks såsen kvar! igår kände jag inte smaken på maten så hoppas jag gör det idag,,, älskar ju tacos!!!!! vill nån överraska mig gör det med tacos:)

japp visning imorgon och på lör!!!

vi har varit på banken oxå, lät som att skulle vi få 5% av handpenningen så kanske de skulle kunna hjälpa oss ändå.. men vi funderar på om vi ska vänta med hus ett tag...då måste vi flytta utanför örebro o det vill jag inte just nu, vill bo i örebro...  ja vi får väll se hur allt blir med detta!själv har jag ingen aning..

kollar på en fam med 8barn!!!!!herregud vilket jobb..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha snygg stil!

2009-12-08 @ 14:49:25
Postat av: Anonym

åh lilla maaagen : )

2009-12-08 @ 15:24:59
URL: http://katoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0