9dec igen!

jag sitter på sängen o skriver kai spelar fifa o tilde sover!! så här dags hon somnade redan 21:10. då har hon inte sovit sen eftermiddagen någon gång...

vi har haft visning idag ju, det verkade som några var intresserade iaf, vi ska ju ha en till på lör då trodde mäklaren att det skulle komma fler folk, så vi får väll se.
jag o kai var så nyfikna på hur många som kom osv så vi gick runt herrgården två ggr å tittade lite i smyg på långt håll, så när vi såg en bil komma så tittade vi verkligen om de gick in till oss o ibland så gjorde de de:) hehe lite spänning i vardagen måste man ha:)

vi har druckit varma koppen här hemma så vi blir pigga o friska:)


ute på lägenhets spionerande:)





detta är en favorit:)

aaaaa

lilla alva vill oxå vara med:)

jag vill haa, fast jag nyss ätit:)



lite smårund:)


Kommentarer
Postat av: Lollo och Alva

åh gulleungen!! Hon såg ut att tycka det var kul att vara på lägenhets spionerande:)

2009-12-10 @ 12:32:36
Postat av: Helena

Ja det såg hon verkligen ut att göra, sött kort (=

2009-12-10 @ 19:29:29
Postat av: Helena

Ja det såg hon verkligen ut att göra, sött kort (=

2009-12-10 @ 19:29:46
Postat av: petra

hehe:) blir samma sak på lör:)

2009-12-11 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0