9dec

vaknade 6:30 o var pigg så ingen ide att somna om när jag ändå skulle upp om en timme.. tilde sover men ska väcka henne vid 8, sen ska vi till bvc... o jag e fortf dyngförkyld, vill inte låta så himla förkyld när man kommer dit men vill att tilde ska få sprutan, annars vet man inte när hon får den.. kai är oxå dyngförkyld, inte tilde än...

igår så låg tilde i sängen med kai, sen skulle jag oxå gå in men hon höll på att somna så jag tänkte att går jag in så kommer hon bli så uppspelt, så jag satte mig i v-rummet i mörkret med datorn tills kai la henne.. så kai kom in i v-rummet o pratade med mig o jag pratade tillbaka i tron om att han stod i dörröppningen... så han frågade mig        - petra vart kollar du? då stod han mitt i v-rummet o jag kollade åt dörröppningen som då är åt vänster.. ja iaf det såg nog jävligt kul ut..haha...

kollar på vakna med the voice o dricker kaffe, halv 9 kommer katrin zytomierska så missar henne:( hon brukar alltid släppa någon bomb, förra v sa hon vem skulle vinna paradise hotell men det tror jag inte på....

mamma har visning på lör men ska ha en extra visning åt ett par från oxelösund som ville komma idag o titta.. spännande:)  men vad ledsamt allt är, vi ska sälja mamma ska sälja:( om nu någon köper våran det vet man aldrig folk kanske inte har råd.. lr så kanske ingen kommer...

ha en goood dag:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha fan så kul! Som när jag sa i fredags att nu kommer Verro när ja såg en bil svänga in på parkeringen och så stod hon precis utaför fönstret! Haha du o jag Petra!

2009-12-09 @ 13:08:29
Postat av: petra

haha det var roligt:)

2009-12-09 @ 14:36:08
Postat av: Josefa

Du får la köpa mammas hus och ha som sommarstuga :) Det har jag tänkt göra med mormor och morfars hus haha

2009-12-09 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0