16februari.

måndag idag, alla jobbar och jag går hemma i min ensamhet,, nej ensam e jag inte jag har ju mina fiskar:) 

Förra veckan var caroline och mamma här med barna sen hade vi främmande från örebro oxå:) Som bestod av Kais mamma och hennes gubbe.. fullt ös:) som fick smaka av mina nybakade bullar, inte lika goda som när kai var med och bakade de men det e bara att äta och se glad ut.. 

Det var iaf jättekul att träffa mina brorsbarn och de e hur söta som helst.. Liam som har blivit så stor och springer runt och pratar och blev jätte faschinerad när kai och tapsa kastade pil,, där har vi en blivande pil kastare, Och lill tösen som sov mestadels då:)


Liam badar i vårat badkar               
 
 Felicia provligger våran babysitter, och den fungerade som den skulle hon sov som en stock:)




Jag skulle kunna lägga in hur mycket bilder på de som helst,de e ju så söta.. men får snart träffa de igen, de kommer till oss när vårat barn e fött.. så så länge dröjer det inte. skönt det.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Grymt söta är dom! Blir våra barn hälften så söta så är det nog:)Tror nog dina bullar smaka kalasbra!;)

2009-02-17 @ 14:51:58
Postat av: Petra

ja de är ju sjukt söta,, kolla in liams smile.. saknar de så fort jag tittar på bilderna.. hoppas det sitter i generna:)

2009-02-17 @ 15:01:45
Postat av: Lollo

Han är ju så sjukt lik Patrik! Den lille parveln! Nej du nu vill jag ha ut våra små ungar!

2009-02-17 @ 18:11:03
Postat av: Petra

det vill jag oxå kan jag lova...

2009-02-18 @ 11:22:30
Postat av: Caroline

Ja visst är de fina våra små underbara skapelser. Jag förstår inte att det är jag som är mamma till dem =) Detta är mkt kul att läsa. Fortsätt skriva..........

2009-02-18 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0