21feb lördag

Idag har jag träffat en kompis som fick barn för 6v sen,en liten tös som heter Yrla,, hon var så liten var som att hon precis var nykläckt, hon vägde nu lite mer än 3700g..   ja vem vet vi kanske får en som väger 4kg och är helt och hållet nyfödd...

Idag ska vi äta fisk och potatis och sås, det är jättegott, en utav mina favoriter av Kais matlagning:)
Sen ikväll kör vi lite melodifestival och till sällskap får vi Louise Zetterberg:)

Sen när vi har ätit ska jag ta mig en låång dusch för min svaga rygg,, e så framtung nu så det värker i ryggen av minsta lilla jag sitter eller gör något... yes fick jag gnälla lite oxå, slipper Kai höra lite.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0