9 februari..

Idag var det en tidig morgon när jag nu får sova hur länge jag vill:) Först får Kai sms 05:50 om att hans skjuts e sjuk,, så jag erbjöd mig snällt om att jag kunde skjutsa, helst till 8 för då skulle några ventilations gubbar komma hit, o då vill inte jag vara hemma..så jag har varit på affären oxå innan 9, sen ringde jag till socialförvatningen och skulle fixa att kai är fader till barnet ...för det måsta man göra antingen innan eller efter födseln.. så vi ska dit på tisdag..
 
Jäklar vad fint det är ute,såå mycket snö,, jag var ute på en gång med kameran,, -14 var det oxå i morse!

Thumbnail                     Thumbnail                     Thumbnail                      Thumbnail



Ja igår var det sön och Kai hade innebandy match, Jag och Lollo var och tittade och jag filmade:) bra det.. jävlar vad roligt det var att titta det blev en massa bråk.. Vi hade en pappa brevid oss som kallade laget Kai spelar i allt möjligt,  och massa skit om Kai..hmmm..  sen så fick hans son ett riktigt slag över bröstet/under armen av en som trodde han hade puttat in honom över sargen och in i väggen, men det roliga är att jag har filmbevis och det var inte han som åkte på världens smäll som hade gjort någe... ajaj... Killar killar killar:)




I lördags var det då melodifestival lr vad man nu ska kalla det...hur kan man rösta fram de låtarna som gick vidare..nu ska väll inte jag säga någe efterson jag inte röstade men ändå...
Vi hade en trevlig kväll hos Lollo och anders med god mat och dryck..min nya favorit cola med en massa is!!

ThumbnailRoligt måste vi haft iaf:)        ThumbnailLollo hon e duktig hon:)
                                                                                                                                         
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe nej Anders sa med att det var ju fel person han hoppade på o slog med klubban:) Då förstår jag att han blev arg:) Haha fan vad kul det var! //LOuiiiiise

2009-02-09 @ 10:26:21
Postat av: Hanna Lundstedt

hallo tösen. Trevligt att du har hittat bloggvärlden, då kan man ju hålla sig lite uppdaterad vad som gäller för dig :)

Hoppas du mår bra? Massor med kramar Hanna

2009-02-09 @ 11:55:08
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0