fre 20februari.

jahap då e  det fredag,,härligt härligt..de flesta e lediga och ska njuta av helgen.
Vi ska hyra bilbarnstol av if försäkringar och idag kom den.. så nu e det bara att föda för nu vet vi hur vi får hem bebisen..det e ju skönt..men man måste vara rätt stark om man ska konka runt på den+bebis, så man får se det som bra träning:)

           




sen skulle jag försöka mig på att fälla ihop vagnen oxå men det var inte riktigt min grej och beskrivning står på finska, visst jag e halv finne men kan inte många ord inte.. så får snällt vänta på Kai, som nu är o hänger väv åt sin syster.härligt fredags nöje:)



Detta e då jag fredagen den 20februari hemma i mina vackra pyjamas byxor:) 
 
                  min mage börjar komma väldigt långt ner nu, men  
 det e ju inte konstigt eftersom bebisen e väldigt långt ner.
                                                                                                                        

        

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lilla magen:)

2009-02-20 @ 18:49:55
Postat av: Petra

ja eller hur:) hängmage nu, inte direkt som för några veckor sen.

2009-02-21 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0