Fredag..

Idag är det fredag...ja Kai är ledig i helgen det e ju bra får man sällskap:) igår var jag hos min jobbarkompis Anna, blev bjuden på mat o grejer perfekt, sen gick vi vidare till en annan jobbarkompis som bor i närheten där blev vi bjudna på ananas paj, mums..  sen åkte jag o hämtade Kai på marieberg och vi åkte till lollo och anders. för kai skulle fixa en dörr.. Lollo var inte hemma så jag tänkte att hon skulle bli jätte överraskad när vi helt plötsligt var där.. men hon hann se våran bil.. attans..

De har bjudit oss på mat i morgon till melodifestivalen, det skulle bli kycklingpaj o fetaost sallad i think.. mumma:)

Nu ska jag åka o hälsa på på mitt jobb, det var tre veckor sen jag gick hem..men tror inte det har förändrats så mycket:)


I söndags så var vi tvugna att göra en jättehemsk sak, avliva pappas hund Alex... han har funnits med oss i 14år,han var gammal. men saknar honom och tänker på honom varje dag, har svårt att förstå att han inte finns och pappa som är van med honom hela hela tiden.. jag drömde om honom inatt...


Thumbnail                                  Thumbnail
                                   
                                    
                                    Thumbnail
                                    








Kommentarer
Postat av: Anonym

Yees chicken pai and fat cheese salad:) Haha kanske inte en klockers översättning men jaja! Mmm den lilla gubben! Han har det nog bra i Hundhimlen iaf!

2009-02-06 @ 17:57:17
Postat av: Johanna

Hej Petra! Vad kul att du har skaffat blogg! Jag hoppas du får tid att skriva och lægga upp bilder sen nær lillen kommer :-)

Vad synd med hunden, men han har det nog bættre i himlen om han var så gammal.

Hoppas ni mår bra!

kramkram

2009-02-07 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0