lördag 28feb

Idag är det sista dagen i februari och i morgon går vi in i mars, den månaden som vi ska bli föräldrar.. helt konstigt det där..:)
igår var vi hos Kennet och Anders och åt mat o tittade på lets dance,och ikväll ska jag till en arbetskompis, och i morgon kväll tänkte jag vara hemma:)
ikväll är det trav oxå, jag o Kai har gjort ett eget system.. hoppas det går in, fan vad kul det skulle vara, första gången man gör ett helt eget system så blir det en massa lappar..

Nu har jag ätit ungsbakad pizza oxå, jag o Kai drog med Lollo o anders, de behövde komma ut lite tyckte vi:)
jag tyclkte väll det var helt ok, men jag e ju så kinkig när det handlar om såser och jag fick blandad när jag skulle ha mild bara,, så då e det inte lika gott på en gång, men jag klämde i mig den ändå, lollo o anders var så snälla så jag fick slattarna av de..TACK! hehe

Idag är en rygg ont dag.men har nu lånat en värme dyna av min mor så ska ta o sätta mig med den nu..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fiin mage!! jag följer med på bloggen nu :) lollos också!inte långt kvar nu. spännande!! måste skicka sms när den har kommit! Har du mitt nummer? Jag har säkert inte ditt heller :( kan skriva på facebook!

2009-03-02 @ 01:40:50
Postat av: Petra

jag vet inte om jag har ditt nr.ja men det kan du göra, som ett mail:)

2009-03-02 @ 10:26:21
Postat av: Hanna Lundstedt

Det är så roligt att följa dig på bloggen, hoppas att du mår bra och att allt går bra!!! Väntar med spänning.. Sköt om dig! Kramar

2009-03-03 @ 17:07:04
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0