Lördag,,ajaj

Börjar känna av att det börjar närma sig slutskedet av grav nu,, det känns som att bebisen börjar trycka sig neråt, väldigt långt neråt..kan ju knappt gå vissa stunder.. Pratade med brorsan och hans Carro som då har fött två barn , trodde att det var att bebben fixerade sig o kanske vred på huvudet lr så..  jag tänker iaf att gör det så här ont nu hur fan ont gör det sen då!!!!!  Jaja det ordnar sig:)

Ikväll ska jag o Kai  tippa trav,, Anders har gjort ett system åt oss, och han vann förra veckan 16000 sen hade han gjort ett system åt min morbror Kennet oxå +hans två arbetskamrater som vann 19000kr,så hoppas vi oxå vinner.. iaf tillbaka pengarna.haha fast vi spelar bara för 115kr typ tror de lägger ut lite mer...

Igår kväll var vi hos Kais mor och tittade på lets dance och åt Katis egen gjorda pizza sallad som slank ner fint, sen varma mackor...  när vi åkte hem så tog vi en stor omväg o tittade på massa hus... så tänker man alltid hur man själv skulle kunna bo...

Sen någe hel konstigt, jag har sagt att jag absolut inte ska ha någon katt,, men vi funderar på att kanske skaffa oss en kisse,, inte just nu,, men senare,, det trodde jag inte jag skulle vilja, men jag har tydligen ändrat mig sen jag blev gravid.. haha!!!!

Thumbnail                  Thumbnail  Här är då ett kort på vapendragarna,, de två blivande
                                                                                                         mammorna.. Det visste vi inte då inte hur livet skulle te sig:)


 




Kommentarer
Postat av: Anonym

VA??? KATT?? Haha! VA? Petra hur är det med dig? Nu blev jag förvånad!!

2009-02-07 @ 16:36:57
Postat av: Anonym

Verkar som inte mitt namn vill synas! Men det är jag iaf! //Louise!!

2009-02-07 @ 16:38:08
Postat av: Helena

Vad kul att du lägger upp roliga bilder på er (till skillnad från Louise.. hehe)! Bättring Lollo! Jag fäljer faktiskt era bloggar nu så in i bängen! Det är spännande! Fin mage Petra (0;

2009-02-08 @ 17:27:15
Postat av: Anonym

det var Helena som skrev senaste inlägget.. mitt namn verkar inte heller synas?? hm.. konstigt.

2009-02-08 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0