20juli

vad gör jag vaken när min dotter sover!!! fast man har varit vaken ett par timmar nu, tog upp henne från vaggan till våran säng o kai gick o värmde mat osv, man hinner lixom bli pigg,,, jag skulle ju somna om när hon somnar men det går ju ej.

i helgen var vi i kennet o anders torp med lollos fam, vi har grillat spelat wii haft 5 kamp osv... en bra helg men andra ord. fast det är kul o åka iväg osv så är det alltid så skönt att komma hem. börjar tröttna nu på o packa i packa upp packa i packa upp.. tvätt tvätt tvätt.. vi har nog varit iväg varje helg nu sen midsommar tror jag:)

på lör dra vi till huset vi hyrt... jag ber till gudarna att vi får fint väder.. jag ska bannemej bada badtunna varje dag! basta mmm det beror nog på värmen ute lite..sen har vi ju egen brygga o strand, ja passa på o njuta av alla roliga saker vi har där:) vi ska till djurparken med..bror med fam ska dit så vi åker dit samma dag som de..ska bli jättekul det med:=) jag ska ringa dit idag o ta adressen osv..

sen när vi kommer hem vad blir det den 25tror jag.. då är det en vecka kvar till dopet, o jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig...jag o lollo ska iväg på fredag o titta lite hoppas jag hittar någonting då.. tycker inte om att stressa kläder i sista sekund.

tilde får iaf en sprillans ny dopklänning som hennes farfars fru sytt i finland! kais syster o kille är där nu de har suttit på en buss i 14timmar, så de tar med den hem..ska bli spännande o se. hon är jätteduktig på att sy.. så den klänningen få gå vidare i våran fam:)

kai ska tatuera sig den 5aug oxå.. bygga ut den har på armen så ska den upp mot axeln o ner mot bröstet:) me like:)
men usch vad ont det gör..jag vill oxå tatuera mig men när jag gjorde den jag har för massa år sen så kändes det som de satte in en kniv i ryggen o drog..jag piercar mig hellre men det är det slut med..
den i naveln tog jag ut när jag blev så tjock o satte aldrig i den igen.. så jag har ju bara i tungan kvar ju, men lär ta ut den snart med, har ju haft den sen jag var 17...
det är tråkigt att inte ha någe heller man blir så tom lixom, man blir som vem som helst..
men är nog för feg nu för att pierca mig någon annanstans.

i vecka kommer fam nederman från lysekil till vingåker, o på lör när vi åker så tar de sig hit.. de gör de rätt i bada lite ute o inne jacuzzi:) o ge våra vackra fiskar mat..haha


2dar innan hon kommer till världen


här är första bilden som vi har på tilde, helt sjukt vad tiden går..3,5mån sen man låg där.




ser så annorlunda ut idag..mm läskigt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ojoj Petra! Vi ÅKER den 25 o kommer hem den 1 aug! Du vet veckan innan gull ungens dop;) Bara 2 dagar kvar nu tills vi åker! Very nice! Snacka om att bilen kommer bli full! Tur att ni har takbox;)

2009-07-23 @ 13:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0