6juli

vilka helger det har varit sista tiden... förra helgen var min lilla fam o lollos lilla fam o campa i hargebadet en natt det var kanon skönt,,vi kom på lördagen o söndagen så spenderade vi hela dagen vid poolen.. åå vad man brände sig!! vi hade en stuga ihop alla 6 o det gick hur bra som helst med barnen:)

sen på tisdagen så kom caroline med barnen o stannade tills fredagen, vi tog en tur till vingåker o hälsade på pappa oxå..då fick han träffa alla barn barnen.. mycket barn nu:) det e bara härligt.. sen var vi på marieberg o vi va o badade i hästhagen i våran bubbel utomhus o grillade o lite så.. det var jätteroligt att de var här..en toppen vecka:) nu får vi se till att åka till de:) 

sen när de åkte på fredagen så var jag o kai hemma o visste inte vad man skulle göra. då ringer tapsa kais styvfar o säger att de ska åka iväg till någon camping, då säger jag att fan vi hakar på!!  så vi slängde ihop lita packning så kom de o hämtade oss:) så på fredagen hamnade vi en stuga/hus nästan i karlsdal vi fick ett varsit rum det fanns dusch. toalett jag allt man behöver och med utsikt över vattnet från altan:) så vi var där o hade det trevligt.. sen på lördagen så drog vi vidare till ett annat ställe, vi visste inte om vi skulle ta in på hotell lr camping, men vi åkte dit solen var!!det de sa på radion:) o det stämde det regnade bara ytterst lite. så vi hamnade på en camping i lidköping, tog en varsin stuga som det fanns mini tv i:) man såg inte mycket från sängarna vill jag lova.. där var det utsikt över vänern om inte någon husvagn ville stå framför.. vi badade jävlar vad varmt o skönt det var, spelade minigolf grillade ja så avslappnad var det länge sen jag var!!kai o tapsa kastade frisbee i vattnet på kvällen i solnedgången haha vad romantiskt..tilde har varit helt underbar, vi sa det vi gör ju mer saker nu när hon kommit till än innan:)det är inte alls jobbigt att åka iväg med henne. sen är det ju så mycket nytt för henne att titta på.

vi var väll hemma igår vid tolv på dan så bokade jag tvätt tid o tvättade både här hemma o i tvättstugan jävlar vad tvätt det var.. nu står allt vikt i påsar men har ingen lust just nu att fixa..det är ju alltid skönt att vara hemma men vi vill hitt på någe snart igen..det är kul att se nya ställen..

tilde hon växer o frodas hon är så fin hon är så himla snäll,, hon har fått sovit emellan mamma o pappa sista veckan det trivs hon väldigt bra med,,det skulle varit bättre om vi hade en 180 säng nu har vi 160..

mu sitter tilde hos mig så det blir lite svårt att skriva, hon vill gärna vara där med sina händer.. bilder kommer:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0