21 juni

nu var midsommar helgen över då..det har ju hänt en del sen förra midsommaren iaf! vi var i vingåker och var över hos lollos mamma men hon var inte hemma, vi grillade och hade trevligt, jäklar vad gott det var:) vi gick över till mamma senare på kvällen och sjöng singstar:)
nej men det har varit en bra helg, tildes och alvas första midsommar undrar hur mycket de kommer ihåg..haha.. jag hade köpt en jättefin klänning till tilde dagen i ära.
 det var rätt skönt att komma hem det är ju så borta bra men hemma bäst,, sova i miiin säng...
jag har hört att värmen ska komma nu i vecka så jag har en liten aning om att lollo kommer ta sig hit:) då ska man passa på att ta på sig bikinin och visa sin vackra kropp det är ju tur att man inte har några bristningar..hmmm.,.man har ju ett par så att säga,
idag har jag o kai varit barnvakt åt alva, lollo o anders skulle städa gamla lägenheten, vilken enorm skillnad det är att ta hand om tilde lr alva.. men det e ju inte konstigt. alva hon ville bara ligga o mysa, la henne i vagnen en stund men hon vaknade efter 10min. men det är ju klart skönast att ligga i famnen:)

det händer så mycket med tilde på bara någon dag,, hon skrattar så otroligt mycket, hon låter o hela hon blir så glad..vad blir inte en annan då:) ja vi har allt en glad liten tös:)

nu blir det o borsta tänderna och krypa ner under täcket och hoppas på att tilde sover läänge.men somnar man runt 20 på kvällarna så förstår jag att hon vaknar.. det går inte att hålla henne vaken hon är så trött på kvällarna..
natti natti


mina kusiner var hos oss när vi fyllde och badade lite:)



det är ju klart ninisen ska vara med



vad var detta för intressant



vilka läppar man kan få till då:) man ser ju att hon fått pappas läppar:)















här matas det för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0