3juni

idag är det en stor dag.. Lollo och anders fick barn:) en dotter Alva heter hon!!! hon var rätt stor 4025 o 53lång.. 600g mindre än tilde, men det e ju inte konstigt att de blir stora när man får gå över 2 veckor, jag tycker de borde ha lite bättre koll på hur stora barnen är i magen.. hur skönt är det att trycka ut en bebis som är så stor, jag kunde ju inte ens det..
men nu är hon ute äntligen, anders skickade kort på henne förut och hon såg så himla söt ut, jag är så himla nyfiken men mest av allt vill jag krama om lollo och säga hur duktig hon har varit, hon fick kämpa lika länge som mig tror jag det blev en 26timmar eller så..
så nu har tilde fått en kompis + att det blev en tjej hur kul är inte det!! jag trodde blint på att det skulle bli en pojke så det med magar osv stämmer inte alls, att man kan se vad det är, för vi hade inte likadana magar med det blev två töser ändå!!
jag och lollo har alltid sagt att vi ville ha två tjejer först och sen en sladdis som skulle vara en pojke och nu har vi fått det första rätt iaf:) haha
när kai kom hem från jobbet så åkte vi och handlade lite kläder till alva:) få se när lollo känner att hon orkar med besök, sen vet man inte när de kommer hem heller..vi var ju kvar en vecka ungefär men det var ju snitt så det borde vara kortare för hennes del.
GRATTIS så mycket till alva och du har varit så duktig louise som klarade av det!!väntan är över! till slut kom hon nu har vi två varsina fina familjer.. vi kommer göra så mycket roligt ihop:) vi ska tvinga de att bli kompisar även om de inte vill..haha
kram till familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0