9juni

idag fyller kai 25år:) imorgon fyller jag 25år:) om 10mån fyller tilde 1år:)
ikväll ska vi o titta på hus, det är alltid ett steg i rätt rikting, vi betalar så himla mycket för att bo här så det skulle bli billigare att bo i ett hus. men vi kommer då aldrig få det så fint som vi har nu men det är det värt. jag vill ha sandlåda gungställning osv till tilde som hon kan leka i.. med alla hennes kompisar:)

vi har träffat lollo anders alva mycket nu det är roligt.. det ska bli kul bär alva blir lika stor som tilde då hon är med mer:) nu sover lilla alva mest. men det är ju så skönt.. hon är så liten. kollade på kort på tilde när hon var en dag gammal, tilde var stor rund bastant, alva är liten o smal:)  jag bytte blöja för första gången på alva igår, så liten rumpa o ben:) jag är ju van med tilde.haha.. ja sött är vad det är..

att man inte skaffade barn tidigare det är ju det bästa som har hänt mig:) den kärleken man känner.. så nu är det bara att börja producera ett nytt barn..haha.. nej inte än.

tilde ligger i vagnen och sover. hon har fått någon ide att somna innan 20 på kvällarna men det är lite tidigt då vaknar hon flera ggr per natt.. snart kommer mamma oxå hon ska med och titta på huset ikväll, hon själv bor ju i ett så tror det kan vara bra, så sover hon nog kvar oxå så slipper hon åka hit i morgon med när främmanden kommer och ska fira oss med massa presenter:) hmm.. lr inte

jag o kai pratade ju om att ha fest osv men på någe sätt så rinner allt i sanden focus ligger inte på det just nu.. men någon gång i sommar måste vi ha lite fest tycker jag, man kan hyra en lokal här i solhaga o det finna karaeoke o så.. kan ju vara kul..

jag längtar så tills 25 juli!!!!! då har jag+fam lollo+fam hyrt ett hus utnaför eskilstuna.. med egen badtunna strand snacka om avkoppling.. det ska bli grymt skönt..


lilla alva











de bästa vännerna:) tilde tar redan hand om alva:)
























mina två älsklingar som betyder såå mycket för mig...





nu fick jag med en massa bilder:)
nu har jag ont i handleden så nu får det räcka för denna dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så fina bilder... Tilde bara växer o växer.. fint när hon ligger hos kai. Hennes båda kusiner sover så gott här.. INTE... nu vaknade skrållan.. måste gååååååå...hejjj

2009-06-09 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0