10mars

nu har jag färgat håret.. äntligen har jag tagit mig lust till det.. nu kan jag vänta ett par månader till, till nästa gång.

Idag e det 8 dagar kvar... fan det e ju inte länge alls egentligen..  men på lördag kväll får den inte komma för då vill jag se melodifestivalen..:)

idag låg jag ap länge i sängen, till halv tolv,, jag e ju uppe o kissar en gång i timmen men var så jädra trött så tänkte jag ska ju ändå inte göra någe...

Vi ska ju skaffa hemtele nu och så igår fick vi en boxer , så nu har vi en jädra massa kanaler vill jag lova, vi kommer ha alla kanaler i tre månader sen får vi välja 8st som vi ska ha kvar, , jag tycker väll igentligen att vi inte behöver mer kanaler men bild kvaliten blev fan så myclet bättre. vi har tv400 nu det e ju lite roligt, såg big brother igår kväll..haha.. det var med Linda rosing, när det gick på tv så var jag som fastklistrad varje kväll,, när mamma inte hade 5:an så gick jag ner till pappa varje kväll för att se det... jag ville till och med vara med i det, tyckte jag passade in bra:)
men jag var för feg för att söka..



Detta e då jag igår, sicken liten kula:)  



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag missar med melodifestivalen! Men efter detta år så har jag ändå ingen tilltro till det svenska folket!!

2009-03-10 @ 16:30:03
Postat av: Petra

nej det har inte jag heller, det blir väll snälla snälla som vinner..

2009-03-10 @ 16:38:13
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

mm det blir säkert det! Me3n Sarah Dawn Finers låt e faktiskt bra så jag hejar på den!Skulle faktiskt vilja se finalen på lördag ju!! Jaja får ju njuta av en kväll på jobbet!

2009-03-10 @ 22:58:52
Postat av: Johanna

OJ vilken stor mage! Kan inte fatta att det går, på din pyttelilla kropp o små smala ben sitter en enorm mage! Helt sjukt ju.. Tänk vad kroppen kan göra!! Hoppas den kommer snart!!

2009-03-11 @ 22:07:22
Postat av: Petra

jag har ju ont i knäna efter all tyngd,, så när den bestämmer sig för att komma så lär jag ha en massa knä muskler:)

2009-03-12 @ 11:18:57
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0