12mars

Denna morgon startade inte bra, men det blev ett bra slut iaf:)
skulle skjutsa kai i morse så vi går ut till bilen som vanligt, sen skulle han stänga passagerar dörren men det går inte,, den vägrar helt enkelt att stänga sig. vafan ska man behöva lägga ut en massa pengar för att den  dörr e mupp, när det kunde varit typ drivknutar lr så haha det enda jag kan:)
men vi åkte iaf det gick att låsa bilen då satt dörren kvar men man hörde ju hur det blåste...jaha då var vi framme på marieberg och kai hoppade ur bilen och stängde dörren,, då blev den stängd helt plötsligt... yes var min tanke vi slipper en massa onödiga utgifter just nu iaf!! så nu hoppas vi att den fungerar som den ska.

Sen pratade jag med min mor nyligen och hon bar på väg till mig, så vi ska åka o fixa körkorts foto tror jag det var,, tror man måste åka till polisen för det.. lr någon foto studie..



Våran bil som vi har haft i ett år nu.. den får inte gå sönder innan vi köper en ny någon gång i framtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0