16mars

Måndag ännu en ny vecka.. nu har jag varit hemma två månader måste det bli, gick ju hem 17jan..fan vad fort det går egentligen, snart e man tillbaka på jobbet ju;(  mina tankar är väll att börja timma i höst iaf, så man drygar ut penga kassan lite...

På onsdag så ska man föda då! men det tror jag ju icke, nu har vi gått länge länge och undrat vad det e för kön hur den ser ut osv, men det får vi snart reda på..inte en känning har jag att det e på g,ingenting:(

I lördags hade vi Helena på besök:) det var kul o träffa henne, blir ju inte allt för ofta.. lollo jobbade en delad tur så hon tog sina lediga timmar på eftermiddagen och spenderade med oss, vi skulle käka lunch men så oseriösa som vi e så gick vi till en pizza.. o inte blev jag särskilt mätt lr så var det spec gott..
Det stället vi gick till, gick vi alltid till när vi hade varit ute på krogen då smakade det gott som attans, men smaklökarna måste bli konstiga när man druckit.
 vi hade iaf jätte trevligt:) som alltid när vi träffas:) nästa gång helena kommer hit så finns det e bebis oxå kanske två:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mmm fotogenisk det ska ju gudarna veta! Har börjat få på känn att du får barn i helgen.. Typ natten mellan fre o lör. O du vet jag har ju en viss "förmåga" så du kan ju ställa in dig på det!

2009-03-16 @ 12:34:48
Postat av: Petra

jaså i helgen,,ja få se om du har rätt då:)

2009-03-16 @ 13:55:25
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0