18 mars

Idag är det ju dagen med stort D,, den magiska dagen då jag och Kai ska bli föräldrar, det vi fick reda på för länge länge sen och gått o väntat på varje dag,,
nu har man gått i 9 månader o tänkt att den 18 mars då kommer den...... men det gör den inte... och jag har inga känningar av någonting överhuvud taget..  det e så jobbigt att vänta vänta vänta, barnmorskan sa ju att vi ska ställa in oss på att gå över tiden, det har vi tänkt sista veckorna att det blir nog så, så det vet vi, men ändå e ju så nyfiken,sen skulle det vara skönt att inte vara så tjock och tung! Sen vill jag veta om det e en pojke eller flicka och hur den ser ut!!  fick dockan av mamma hon tror nog det blir en tjej:)






Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Tänk så här, imorn går ni över tiden o då kan den ju verkligen komma närsom (= för var dag som går, en dag närmare hihi väntar på sms (=

2009-03-18 @ 18:30:46
Postat av: Hanna Lundstedt

Hej Petra.. Måste erkänna att jag också är bra nyfiken på vad det blir :) Vad fint ni har gjort med sängen :) Du kommer bli en kanon mamma!! Kramisar i massor Hanna

2009-03-19 @ 11:19:22
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Petra

tack hanna vad gullig du är:) jag hoppas jag blir en bra mamma iaf:)

klart vi måste ha mumin. hehe..

ja nu är vi över tiden så hoppas den kommer nu...

2009-03-19 @ 13:07:12
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0