22 mars

4dagar över tiden.....pust pust.. det är sååå tråkigt!! fast i helgen har jag ju Kai hemma då går det rätt bra men från och med i morgon så blir jag ensam igen, det går långsammare då...
Vi ska till bm i morgon bitti, förhoppningsvis sista gången..
KOM UT NU!!!!

nu har vi målat om i hallen och barnrummet, lr vi ska jag väll inte säga..det e Kai som e kungen på det:) vi har en vit hall men nu har vi en svart fondvägg kan man säga bakom klädhängaren, det vart jättebra, sen har han målat en glatt moln i barnrummet det blev oxå jättebra! så nu e barnrummet färdigt iaf...

ja just vi ska skicka tillbaka bil barnstolen som vi hyrde, den vägde ju ton tycker jag,, så vi hittade en annan bilbarnstol på blocket för bara 600kr, nyinköpt i maj, hon hade två st en röd och en blå för hon hade tvillingar, men röd tordes man ju inte ta så det blev en blå..jättebra:) jag e äntligen nöjd med någonting ,nu e det bara vagnen som e lite för stor men så e det!

haha kollade på "jag vet vad du gjorde förra lördagen" igår.. jäklar vad jag garvade när han skulle ta upp räkor och var livrädd, sen började banka på dem fast de var döda, för att de var lite farliga och kunde bitas..haha.. skit kul ju:) häftigt att man kan hypnosera folk så där, man kan ju hitta på vad som helst,,,

Och lollo går hem snart nästa tis e väll hennes sista arbetsdag,,skönt för henne för nu börjar hon bli rund, eller börjar e väll fel ord:) då har hon tid att packa och gosa med våran bebis innan deras kommer om nu våran kommer någon gång vill säga. hon har ju sällskap av anders varje dag, dagarna går såå mycket fortare då!så det kommer bara sääga svisch så har hon en liten i famnen:)

nu ska vi äta lite mat här hemma.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja jag "börjar" som sagt bli lite rundnätt! Imorrn tänkte jag dyka förbi dig och kolla på era förändringar o känna bilbarnstol:) Skickar ett mess med så du vet om det ifall du inte läser kommentaren idag!!

2009-03-22 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0