24mars

jag trodde våren var på g ju, jag o kai åt frukost på altanen i helgen och solen var framme,. pang sa det så kom snön.. jaja våren kommer nog snart, härligt härligt, då ska jag ta långa promenader för att kompensera att jag inte kan det nu..ska bli skönt faktiskt..
var hos bm igår, jag hade gått ner 2kg, jaha tänkte jag hoppas det går så fort när jag vill gå ner vikt:) när jag inte bär på en 6kg,s klump.haha.. nej sen hade jag för högt under tryck så ska tillbaka på torsdag igen ovh kolla blodtrycket men hade ingen äggvita i urinet så har inte havandeskaps förgiftning iaf, o inte ont i huvudet lr så heller...

sen så om bebisen inte kommit ut innan tis, så ska vi till sjukhuset för att kolla hur mycket fostervatten det är och göra en gyn.. och då tänker jag kräva att de sätter igång mig,, det e bättre att det sätter igång av sig självt men tror faktiskt inte att det kommer göra det, jag e som gjord för att vara gravid och då ska jag vara gravid.:) jag tänker iaf fråga om de kan göra det, så då blir det säkert på onsdagen, den 1april, vem kommer tro mig att vi fått barn då.folk kommer säga att det inte är ett roligt april skämt.. haha

så nästa vecka får vi ställa in oss på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0