27mars

Dagarna går och går..var hos bm igår igen och undertrycket var fortf lite högt men det gjorde inget, ska tillbaka på mån och ta blodtryck,, sen på ons den 1/4 kl 8:15 så ska vi till sjukhuset på undersökning så får vi se vad de säger.. kanske får bli igångsatt torsdagen iaf, om de inte tycker jag kan ett par veckor till. haha..
magen den sjunker och sjunker det e svårt med vilken tröja man ska ha nu för magen vill gärna kika fram..

igår var jag o kai o vingåker och hälsade på min mor sen min far och farbror som jag inte sett på bra länge 40kg har han gått ner nu oxå..det e väldigt starkt att klara av det..

idag ska jag äta lunch med kai lollo och anders på marieberg:) lollo frågade om jag och kai ville med på bio ikväll, det hade varit jäkligt kul för det e såå längesen , men jag måste ju kissa hela tiden så det e inte så kul att springa ut flera ggr under filmen, när jag blir kissnödig så trycker det som fan coh känns som jag ska kissa på mig, så hålla mig det går inte... så det var synd. på tal om det så blev jag kiss nödig:) så alla vet:)hehe


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hänger magen på dig ner, kan du ta den och vifta med? Kan du knyta en rosett? Kan du slå en knut så lätt? Kan du ta den på axeln så här, som en käck soldat med gevär? Hänger maaagen på dig ner!!

2009-03-27 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0