4mars

Detta e nog första inlägget i mars, jaha då var det 14dagar kvar tills jag ska föda då.. kommer ihåg när jag fick reda på att jag var gravid, sen väntan på magen. Jag förstod inte riktigt att jag var gravid förns magen började komma, för jag mådde som  jag inte var gravid jag mådde jättebra. har inte mått illa eller spytt osv.det e e sista mån jag har ont i ryggen och sura uppstötningar, men det går att råda bot på så länge man e hemma.
ja detta kort är taget lördags då.




Var på stan igår och skulle köpa en amnings bh, det lär nog behövas mer än en, men fick så förbenat ont i ryggen då och alltid på vänster sida.  då önskade jag mig att jag satt i ett varmt bad eller med värmekudden,,och så ville jag då att Kai skulle ha körkort så han kunde komma och hämta mig, men även om han hade haft det så hade jag bilen. men jag provade vidare men inte hittade jag någon som passade...de flesta e till för tjejer som e smalare runt ryggen än vad jag e.. så jag köpte förlängnings knäppe..men ska ge mig ut igen efter en bh..
När jag skulle betala den sa kassörskan - å vad smart att köpa en sån här det har jag inte tänkt på då ,kan jag ha kvar mina bhåar som e 75 istället för att köpa nya..
ja visst e jag smart ibland:)

Igår var en kille här och fixade våran tvättmaskin med inbyggd tumlare och det e tumlaren som varit trasig, det var överhettingsskyddet om hade gått på.men nu började den låta som fan när man tumlar ist, jag ska prova några ggr o se om det blir bättre annars får han komma igen helt enkelt.jag får inte ha i så mycket tvätt när jag tumlar, men skönt att slippa hänga upp alla underkläder, för man e för lat o boka tid i tvättstugan o gå fram o tillbaka:)

Sen har vi problem med jacuzzin oxå, den har lagt av helt så jag har ringt om det oxå, ja det jag gör på dagarna e o ringer.. till slut fick vi reda på var den e köpt så ringde dit och garantin gick ut för 4mån sen, attans!! och han skulle åka till Florida den 25 tror jag det var, han berättade i princip hela sitt liv för mig, så jag vet när han hämtar på dagis att hans fru har praktik 3dagar i vecka osv..Iaf så skulle han komma hem till påsk så han kunde komma hit efter det, och vi ska ju ändå ha barn snart så vi lär kanske inte bada så mycket..men det slutade med att vi ska dit idag och hämta en display och prova om det bara e det som e felet iaf, det kan man göra själv..så vi får hoppas att det bara e det, men han trodde det kan vara värmepumpen oxå...
Detta badkar har hjälpt mig mycket vill jag lova, värken blir som bortblåst när jag till slut kommer ner i det:)

Ja sen har min far skaffat en hund, Leia heter hon,vi var och hälsade på honom i måndags, och hon är jättefin, jag e ju van att alex är där så det blir lite skillnad för alex var enorm jämfört med henne men tjejer e ju oftast mindre.hon verkar vara jätteduktig, hon har kommit pappa väldigt nära på väldigt kort tid.men känner säkert trygghet av honom. mot mig o Kai o mamma så var hon lite försiktigt men vem skulle inte vara det när det kommer en massa okända människor..men med tiden så kommer hon att älska oss precis som alex gjorde..  detta blir bra!!! bra val!!






Sen vill jag gratulera Lollo och Anders som fått tag på en lägenhet... äntligen så mycket som lollo velat detta:) nu får de ett barnrum oxå:)   Kai säger att vi får diskutera tapeterna sen:)
 GRATTIS!!  

Jag verkar ha en jädra massa att skriva idag, men nu får det räcka,,,

Kommentarer
Postat av: Lollo!

TACK!! MM jag är så glad! Skrev på kontraktet idag och sade upp lägenheten vi har nu! Nej nu måste jag jobba lite! Kram på er!

2009-03-04 @ 18:06:03
Postat av: Hanna L

Ni verkar ju ha värsta lyxboendet, jacuzzi och ett fint kök.. Härligt!! Bild på söta magen också, förstår att det ska bli spännande :) Jag önskar er all lycka till!! Massa kramar

2009-03-04 @ 22:54:44
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Petra

tack tack.. den är fin vi hade tur:) kram

2009-03-05 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0