9mars måndag

jaha då är vi i början av en ny vecka.. idag så har vi varit hos bm och allt såg bra ut,bebisen har ändrat sida som den ligger på nu..  barnmorskan sa någe konstigt tycker jag, förra gången vi var där och gången innan så sa hon att barnet var fixerat men nu när den håller på o byter sida så säger hon att den åker upp och sen ner igen.. jag förstod inte riktigt det där..  men det kanske alltid e så.. och vi ligger så högt upp vi kan komma på kurvan,men som hon säger det behöver inte vara ett stort barn. äh vadå det e ju bara att trycka ut den kan väll inte vara så svårt..hmm:)
vi fick en ny tid den 23 troir jag det vbar och hon trodde vi skulle ses igen, det tror jag med,, tror vi får vänta ett par veckor till.. 
när hon klämde på min mage så fick jag en sammamndragming tydligen, men jag kände ingenting och så sparkade barnet henne och jag kände inget då heller... jag som har sagt att barnet knappt rör sig men det är väll jag som inte har någon känsel:)

Efter det besöket så skjutsade jag Kai till marieberg och passade på att gå in och köpa ett par mjukis byxor som jag ska ha med mig till bb, de jag har hemma vill jag inte vistas ute i. men billigt blev det iaf, jag hade hm check på 100kr o byxorna kostade 98 så fick till och med tillbaka 2kr... YES. vilket kap..hehe

nu ska jag ta mig ett kallt glas vatten med is! hur gott är det inte att knapra på is...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha inte konstigt att du inte gått upp så mycket när din graviditets last är is! Snacka om kalori fritt:)

2009-03-09 @ 14:44:27
Postat av: Petra

haha ja det e inte så fett.. men hade gått upp ett kg..

2009-03-09 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0