15maj

oj vad dåligt jag skriver här men det kommer så mycket annat emellan hela tiden:) 
i onsdags hade mitt jobb friskvårdsdag så de var här borta i hästhagen som det heter, och spelade kubb o minigolf så jag o tilde tog en promenad dit, inte för att det är långt.. och barnvakt fick jag så jag kunde vara med o leka lite:)  vi vann kubben men jag kom sist i minigolfen...hmm.. men kul var det känns som sommaren är på väg när man gör sådana grejer..

tilde har varit lite sjuk här, hon har inte velat ätit så bra,sen varit varm och helt röd prickig, så jag gick till bvc, de sa att hon antagligen hade haft tre dagars feber då kan man få röda prickar efter det eller att hon hade ett virus i kroppen men det försvinner av sig självt. sen hade hon bara gått upp 40g på en vecka och det är ju inte spec mycket.. men nu har prickarna försvunnit och hon äter bättre,, skönt.

häromnatten höll jag på att få en chock, tilde somnade kanske vid 23, sen vaknade jag när kais klocka rinde 05:50 så jag upp fort som attans ur sängen för att kolla till tilde, men hon sov så sött.. så hon sov alltså hela natten! från 23-06:30.. men hon  hade varit vaken hela dagen innan..  men snacka om att det var skönt att sova:)




anders och tilde:)


mysigt

och så ler vi lite


här sitter man skönt på min kompis som ligger i magen :)

och så somnar man lite:)




min tuffa lilla tjej:)




nu trivs jag:)


jag och mamma ute och går




det är så fint att gå här, inte långt härifrån bor vi..


gott med lite hand.

gissa om vi har roligt

jag skulle kunna sätta in massa mer men det får räcka nu..
igår var jag tilde lollo o anders o käka frukost buffè på ett ställe som heter java på stan, det kostade 69kr så det var lie väl dyrt men det är någe mn kan unna sig någon gång ibland..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lilla pluttan! Hehe ja hon ligger bra på min mage men jag ser bra sliten ut! Livet som blivande mor är hårt;)

2009-05-15 @ 17:43:09
Postat av: Helena

Hehe det var ganska kul att läsa att du tyckte att du fick sova jäääättelänge då närdu sov mellan kl. 23:00-05:50. Det var ganska precis så länge som jag sov i natt och fy farao vad jag svor över att få gå upp så tidigt och nu när jag kommit hem från jobbet så tänkte jag precis gå och lägga mig. Stackars Helena har inte fått sova så mycket i natt (=

2009-05-18 @ 15:01:53
Postat av: Helena

just det, glömde skriva att det var kul med så mycket bilder i inlägget! Bra jobbar (=

2009-05-18 @ 15:02:49
Postat av: Johanna

Så söt! askul med bilder ja :) håller med helena. Hon ser så stor ut , eller alltås äldre än vad hon är! är hon tidigare utvecklad än vanligt??

2009-05-19 @ 20:05:19
Postat av: petra

haha.. det var riktigt sovmorgon för mig:) ja hon är lite tidigare i utvecklingen än vad en del andra bebisar är.samma sak med storleken,, man kan gämföra henne med en tre månaders bebis ju..haha

2009-05-20 @ 09:57:31
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0