27maj

i helgen var jag och tilde i vingåker.. bror + familj var där.. det var en jätte trevlig helg, vi var på marknaden liam och carro åkte karusell:) tilde och felicia låg en del på golvet och tittade på varandra felicia förstår ju mycket mer men tilde är nöjd om hon har någe att titta på:)
och i lördags så var jag och carro med verro, carro,p , erika och johanna hos verro sen drog vi vidare till katrineholm och gick på stat.. det var kul..  sen på söndage åkte vi hem och träffade pappa kai som vi inte träffat sen i onsdags natt, så det var dags nu:)

i helgen nu som kommer bär det av till lysekil ska bli jätte kul:) brorsan o carro o barnen har ju flyttat till en större lägenhet nu så vi får eget rum..snacka om lyx. hoppas det är fint väder,vi ska gå längs havet,,mmm vad härligt, så blir det grillning o grejer..
jag känner mig inte riktigt frisk men får helt enkelt ta några alvedon för åka ska vi!!

 idag får lollo och anders nyckeln till deras lägenhet, så jag ska hämta upp kai från jobbet så åker vi o kollar hur den ser ut.. och inget barn har det kommit heller:(  jag vet hur det är att gå över och jobbigt är det.. det blir nog ett juni barn, eftersom jag gick över två veckor så hoppades jag att barnen skulle bli närmre i åldern än två mån men icke verkar det som..


snacka om att de sover här


kusin vitamin




alla kusiner..liam felicia tilde






liam och caroline åker karusell på marknaden






Kommentarer
Postat av: Elin Lindman

Er lilla dam e väldigt lik Englah när hon va bebbe. Så där söt o lite småknubbig! Hon är helt bedårande! Kram Elin

2009-06-10 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0