6maj

på valborg så det blev det hem till mamma och sen ut i katrineholm på harrys, med bror carro och kai. vi började hemma hos mamma i solen o grillade med lite god dryck till,sen bar det vidare till harrys. det var så himla roligt at spendera en hel kväll med min bror carro o kai, vi hade jättekul, och en massa att prata om, lite för mycket att prata om kanske:) mamma tog hand om barnen eller liam o tilde, felicia var hos carros mor som var i katrineholm, tilde hade varit en ängel, liam med såklart. det kändes tryggt att mamma tog hand om tilde vi sov ju ändå under samma tak..
sen på fredag eftermiddag åkte vi hem o kai gick till en pizza med sina innebandy polare, jag o tilde var hemma och bara mös, o på lördagen så kom lollo och anders så grillade vi, jag har märkt att det brukar bli lördagar som vi spenderar med lollo och anders:) det e kul..

sen har man spelat årets första minigolf nu oxå , anders stod i kiosken så jag o lollo åkte ut på landet till ölmbrotorp och drog ett par banor, hehe,, oops jag vann, men vi skyller på att lollo e gravid:)

igår var jag o tilde hos läkaren. hon skulle på koll och allt såg bra ut, hon hade växt en halv cm och gått upp till 5250.. så det ökar, men nu ska vi inte dit på två veckor..










min store starke man!!


här sitter man ju hur bra som helst:)





Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo du det är en fin sittplats för lilltösen! Fast snart får hon inte plats, fast å andra sidan kommer min mage inte vara som en badboll om ett tag utan mer som en sacco säck så då kanske det e skönare att sitta:)

2009-05-06 @ 12:36:59
Postat av: petra

som min då:)

2009-05-06 @ 13:18:32
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Hanna Lundstedt

Petra, man kan inte se sig mätt på din lilla tös. Hon är ju sååå söt!!! Hoppas din lilla familj mår bra, tänker på er! Många kramar

2009-05-07 @ 14:07:32
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0