22 nov

jag sitter i soffan hemma hos pappa, tilde ålar runt på golvet kai o pappa ska spela wii, tennis..sen ska vi till mor o hälsa på oxå, sen lämnar vi tilde hemma hos mamma o åker o hälsar på verro o anders som flyttar in i huset idag:)

i fredags så kom lollo anders alva o spenderade kvällen/natten hos oss:) lite glögg o idol o wii, lr jag o kai drack glögg iaf lollo gillar det inte. o på lör förm tog jag lollo o barnen en lång promenad i det fina vädret det var nice..

på lör kvällen kom kais mor med gubbe, vi bjöd på hemmalagad pizza, så tittade vi på robinsson..

på ons ska jag träffa maria med son o en till tjej med dotter, maria har en dotter som är lite större . så maria ska ta med lite kläder som hon har växt ut så ska vi få köpa:) hon skulle ta med sig vinterskor o cykelhjälm osv... så det ska bli spännande vad man kan hitta för fint.. alltid bra med större kläder:)

maria är gift med en gammal arbetskamrat till mig, vi har gått på baby massage ihop.. o hennes son är en mån äldre än tilde.




kusinerna:)


brorsan o lelia i lysekil




pappa o liam


här är inte lilla snuttan gammal inte


i somras utanför factory, i väntan på bror med fam som är inne o shoppar.






kusin,, visst är jag en glad skit:)



jag hittade lite bilder i pappas dator som jag var tvungen att sätta in...

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

meh! blev det vingåker ändå!?

2009-11-22 @ 22:14:17
Postat av: Anonym

innan från helena om det nu inte syndes... kram

2009-11-22 @ 22:15:12
Postat av: petra

ja det blev det idag över dagen.. men har inte haft tiden att träffas, har varit späckat sen vi kom till vingåker... förlåt!:)

2009-11-22 @ 23:28:48
Postat av: Carro

Hej, hej!! Vilka vackra barn vi har.. ;)

2009-12-02 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0