2nov

jaha så har man gått in i november nu oxå.. tilde blir 7 månader idag oxå...

jag o lollo överraskade grabbarna med hotell i lördags,vi har hållit tyst om det i kanske 2mån,lollo bokade för längesen o vi skulle med men bokade inte förens två veckor sen, fanns ett rum kvar då..där hade vi tur... iaf för att kai inte skulle fatta någe så sa jag att vi skulle till mamma på fredagen o kennet o anders skulle till mamma på middag på lördagen så skulle vi äta gott o dricka lite vin o så...

så kai blev ju jätteglad att de skulle komma till mamma så han planerade att fixa gryta o grejer till kvällen då:) jag fick ringa kennet o berätta att vi skulle iväg och att de måste vara med o ljuga om han frågar.. så på fredagen var vi på kalas där kennet o anders oxå var. då frågade kai anders om de skulle klä ut sig:)hehe  sen på lördagen så ringde kai till kennet o anders om trav osv o vilken tid de skulle komma:)  för att vi inte skulle komma samtidigt som lollo o anders så skulle vi åka en lite stund efter de, så jag o kai gick upp på kyrkogården till mormor,o då ringde jag mamma o berättade vad hon skulle handla till grytan:)haha sen så åkte vi. jag skrev in vart vi skulle på gpsen det enda kai frågade var vart vi skulle då sa jag att vi bara skulle åka en sväng, sen under hela bil resan så frågade han ingenting om vart vi skulle... 

det hade då blivit lite strul för lollo som hade hittat fel parkering osv., så jag svängde av innan hotellet så anders skulle hinna in,, sen gick kai mot hotellet och kolla för han trodde inte mig, ringde lollo o sa kai kommer kai kommer, hon vände ryggen mot honom och ner med håret över ansiktet..haha måste sett roligt ut...

iaf det blev så att lollo fick vänta tills vi kommit in. kai o anders visste inte om varandra. det vi skulle göra var att vi skulle till relaxen men det var fullt med folk så det blev inte så..

iaf vi gick in på rummet o drack lite vin, sen så sa jag att vi skulle gå en sväng, helt plötsligt stannar jag o börjar knacka på en dörr  kai- vad gör du? vad gör du??  haha tänk själv bara helt plötsligt knackar på någon dörr...   anders öppnar dörren o trodde vi var på besök sen när han fick reda på att vi bodde där:) ja snacka om att vi har lurat grabbarna;)  så vi var ute på krogen o hade skit kul.. dansade o ja drack:)  o så klart så vaknar jag redan vid 8. då tog vi oss ett morgon bad. sen blev det frukostbuffe o promenad...
 
barnen var hos mormor (carina) o mormor (annika)

tack för en lyckad tripp!!!:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahaha alltså detta kommer vi kunna skratta åt länge! Fyy fan vad kul det var! Göra om relativt snart igen men då som sagt en liten lugnare vistelse så man kan njuta av att sova ostört och äta frulle buffé i mängder:)

2009-11-02 @ 14:19:59
Postat av: Johanna

Hihi va roligt!

Skönt och ha lite föräldraledigt och unna sig lite.

Kram

2009-11-02 @ 15:50:39
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: petra

haha det var riktigt kul snacka om att man släppte lioss, det behövde vi..hehe... ja det sköna med föräldraledigt är att man slipper jobba helger:)

2009-11-02 @ 17:32:26
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0