3nov

snacka om att man är borta ibland, jag gick in med tilde i sängen så skulle vi vila en stund.. senast jag kolla på klockan var den 18.10, och det var reklam på ett program jag tittade på o 18.30 skulle jag se unga mödrar..  tilde höll på o somna o jag med, sen helt plötsligt så vaknade jag till, det var reklam på tv så jag kollade på text tv vad klockan var o den var 19:15, så då skulle vi sovit en timme men det kändes verkligen inte som det, så kollade en gång till o den stod fortf på 19:15, så jag tog med mig tilde som hade vaknat efter sin timmes sömn :) o gick ut till kai i v-rummet o frågade honom om klockan verkligen var kvart över 7, då kollade han på text tv o den visade 18:16, så jag gick tillbaka in i sovrummet o visst den var ju bara kvart över 6... snacka om att man blir helt borta när man pecis somnat..
så snäll mamma man är som släpar upp tilde när hon i själva verket höll på att somna när jag trodde hon precis vaknat..   

mmm o imorgon ska jag iväg o vaccin mot grissjukan....lika bra o göra det!!!

var på baby massage idag, men tilde tyckte inte det var så roligt att ligga ner så så mycket massage blev det inte,, varför ligga lr sitta när man kan stå:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2009-11-03 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0