4nov

några snöstjärnor har man sett men inte mycket inte,, hur mysigt är det inte när det snöar och är mörkt ute o så tänder man ljus o myser till det... tildes första snö blir det fast nästa vinter så förstår hon lite mer.. nu ligger hon i sin säng lr rumlar runt med andra ord:) jag sjöng imse vimse spindel för henne förut o hon viftade såå med händerna..:):)


tagis sprutan har jag gjort idag oxå, en gång av två...det kändes ju inget, såg på den som fick sprutan innan mig så högg hon in den, så lite nervös blev jag men det var lungt,, vet på bb så fick jag två sprutor om dagen i 6dagar tror jag det var, då högg en av de den i låret på mig men det gjorde ont så då frågade jag varför hon gjorde så, hon gjorde det för att det gick fortare..  fick med mig en spruta hem som lollo fick komma hit o ta på mig jag tordes inte själv.

jag har börjat fundera på nyår,, vad man ska hitta på då, jag har ju varit gravid två nyårsaftonar på raken så gravid tänker jag inte vara.. mmm jag vet inte, boka hotell någonstans kanske..hmm vi får la se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0