13 okt

så är man hemkommen från lysekil nu då.. det har varit en bra vecka, med sång o lek, badat badhus, liam fyllde 2 år¨:) ja massa roligt..
men nu så det vardag igen då.

igår så åt jag kai tilde på resturang på marieberg, på dagen innan vi åkte o så så bajsade tilde väldigt väldigt löst, men tänkte inte mer på det då..
sen när vi satt o åt så bajsade hon mer..
så vi gick o bytte på henne... det var bajs upp på ryggen bodyn.. sen när hon inte hade blöja på sig så kissade hon ner byxorna oxå...
o jag hade självklart inte packat ner nya kläder!!!! smart!! nu var ju vi på marieberg så det var ju bara att gå o handla om det var så... men nu fick hon jacka på sig sen satt hon i åkpåsen i vagnen..så vi åkte hem, lr jag sprang in på marieberg o köpte en korg som vi kan lägga alla tildes leksaker i.. hon fick en massa från felicia:)  bockar och bugar!!!

så väl hemma skulle jag ge henne gröt, hon ville inte riktigt ha men jag provade med en tugga till, o då  det bara sprutade ur munnen på henne.. som om en annan har magsjuka, har aldrig sett så mycket spyor från en bebis.... så jag ringde sjukvårdsupplysningen, jag fick recept på eget vätske ersättning.. skulle ge henne lite var 10min.. o fick hon feber o så så skulle vi åka in.. men hon somnade 20-22. sen var hon uppe o lekte med leksaker oss o sprang i gåstolen, sen somnade hon 00...

så igår gick vi till bvc tilde skulle på 6mån läkar kontroll.. kommer dit, nej då var det fel dag, så det vara bara att gå hem... irriterande, för det är inte första gången de säger fel dag.. så det var inte jag som var snurrig...  så vi ska dit idag ist....
sen började baby massagen idag oxå men det känns för riskabelt att gå iväg med tilde o träffa massa andra barn o så.. så vi får hoppa det...

tilde verkar må bra idag men är lite gnällig... vill inte äta lr vara själv.... blir bättre förhoppningsvis.

kai jobbar till sena kvällen idag... han ska sprutmåla ett tak och måste göra det efter stängningsdags, o marieberg stänger 20... så får vi se när han kommer hem.. kl 21:00 är det bänkning framför tvn iaf.. desperete housewifes!!!



här provar vi pottan:)det kom på kiss o bajs:) det ska börjas i tid.haha



ute o  går i lysekil...




det kommer fler bilder men nu åste vi göra oss färdiga tills läkare besöket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0