14okt

jahap... så var man sjuk då..skit kul! jag ringde min mor igår som kom och hämtade tilde, jag vart så jädrans dålig, spydde o allt man kan göra..usch!! så tilde är i vingåker nu med sin mormor.. det är bra.
när kai kom hem från jobbet så sa han att han mådde illa.. ja det slutade med att han oxå spydde o hade sig...

så nu ligger vi på varsin ände i soffan o kollar tv/film..

men är jävligt irriterad samtidigt, för idag skulle jag o några arbetskamrater ut på harrys..det var till o med mitt förslag, jag hade sett fram emot att få komma ut träffa lite folk skratta ha jävligt roligt!!! men NEJ då ska man gå o bli sjuk.. det lär dröja skit länge innan de kan igen...jag som hade fixat barnvakt o allt!!!!!

nej det är roligare att sitta hemma som man jämt gör!!!


mamma hade badat med tilde och då hade tilde bajsat.. det tyckte jag Var roligt.)




Kommentarer
Postat av: Hellos

Vad tråkigt att du blivit sjuk när du skulle på Harrys! Vi får se ut en helg i nov snart så får ni komma hit till Linkan (= Men rolig läsning arr Tilde bajjade i dabdet med Carina, kan se minen framför mig på henne (= hehe KRYA! Puss

2009-10-14 @ 21:16:54
Postat av: petra

ja visst är det typiskt.. e arg över det! när man fixat barnvakt o allt..

haha vem gillar inte o bada i bajs:) ja men det får vi göra så får vi komma!!

2009-10-14 @ 21:48:34
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0